Elk parcours heeft verschillende niveaus en hoe hoger je kunt klimmen, hoe waardevoller en interessanter de prijzen zullen zijn!
Win alle races, verzamel alle bonussen en speel alle funky skins voor je held vrij. Veel plezier met gekke sprongen en hoogtes die je kunt bereiken.