Jumble Quest is een eenvoudig en verslavend woord spel waar je tikt naar aanwijzingen en tips en regelen de gegeven letters om een woord samen te stellen. U leert hoe u ton van nieuwe woorden te spellen en maak indruk op al je vrienden met je uitbreiden van woordenschat! Als u op zoek bent naar een nieuwe spelling spel om jezelf uit te dagen met - heb je het gevonden!
Denk dat een verborgen woord voor extra punten! Kun je elk woord van de tips verstrekt op te lossen? Spel het juiste woord met de letters voorzien van een reeks foto's die samen een woord of zin te maken!
Hoeveel woorden kun je leren in dit uitdagende woordspel? Dit leren spel is perfect voor alle leeftijden. Download Jumble Quest vandaag en beginnen met het aansluiten van de brieven aan uw woordenschat groeien! Jumble Quest zal u helpen om uit te blinken in uw aanstaande spelling bee en mind games!
Deze uitdagende en leuk woord sluit puzzels zal uw dag voor meisjes en jongens en mensen van alle leeftijden te verlichten. Speel single player of met vrienden, super leuk! Test je woordenschat en zie hoeveel woorden kunt samenstellen met elke nieuwe reeks brieven! Hoe meer Jumble Quest dat je speelt, hoe meer woorden die je leert en hoe sneller u kunt uw taalvaardigheden te bouwen.