Een kwaadaardige tovenaar is op zoek naar de Eternal Crystals om zijn duistere machine van kracht te voorzien. Help schatzoeker Tiko in zijn epische zoektocht om de Eeuwige Kristallen te vinden en het universum te redden van de ondergang!