Een luie middag verandert in chaos wanneer een mysterieuze emmer Gloops vier ondeugende kinderen opzuigt in een levendige, kleurrijke dimensie. Nu is het aan hem—een aaibare slijm en alleenstaande vader—om erin te springen, de kunst van kleurverandering te beheersen en zijn eigenzinnige kinderen te redden!
Laat Gloops kleur overeenkomen met de vloeren terwijl je elke etappe zorgvuldig doorkruist. Let goed op, want als je de verkeerde kleur aanraakt, loopt het slecht af! Wissel tussen groen, rood, blauw en geel door emmers met kleurrijke inkt aan te raken, zodat je veilig bij Gloops schattige kinderen komt en ze weer mee naar huis kunt nemen.
Onderweg kom je lastige obstakels tegen. Duw dozen die overeenkomen met Gloops huidige kleur om hogere platformen te bereiken, en open vergrendelde deuren door hendels van de juiste kleur te vinden en te activeren om je avontuur voort te zetten.
Klaar om te springen, spetteren en glibberen door de inkt-dimensie? Gloops familie rekent op jou!