Hidden Through Time 2: Discovery
Hidden Through Time 2: Discovery is een leuk zoekspel waarin je verborgen voorwerpen moet zoeken in met de hand getekende interactieve landschappen. Laat je fantasie de vrije loop, ontketen je innerlijke artiest met de editor en deel je meesterwerken met de wereld!
Laat je meeslepen door drie boeiende tijdperken: Victoriaanse elegantie, Noir-mysterie en Wonderlijke sci fi. Test je aandacht voor detail en ontrafel de mysteries die in elke ingewikkelde scène verborgen zitten. Kun jij alle geheimen van het verleden en de toekomst ontdekken?