Glover (QUByte Classics)
De cultklassieker uit de jaren '90 is terug! Glover is een charmante 3D-platformgame waarin je een magische handschoen bestuurt op een missie om het evenwicht in het koninkrijk te herstellen.
● Bestuur Glover en zijn magische bal door zes levendige werelden vol geheimen, creatieve platformelementen en nieuwsgierige vijanden.
● Ontdek geweldige power-ups die Glovers vaardigheden versterken en je speelmogelijkheden vergroten.