Een fatale fout, Codeland zit vol bugs, een onvriendelijke konijn als gids, haar vader en zijn collega’s zijn gevangen en reageren niet, overal zijn vijanden en fouten! Alleen iemand die waardig is om de hammer.exe te hanteren, kan alles debuggen!
Toon je logische vaardigheden en snelle geest om Ada te helpen Codeland te redden door vijanden te verslaan en kerkers te verkennen in dit leuke en spannende actie-avontuur vol logische puzzels, loops en leuke visuele algoritmes, geschikt voor spelers van alle leeftijden.