Freddy Fazbear's Pizzeria Simulator
Wat begint als eenvoudig pizzaversierplezier, verandert in iveel, veel meer. Werk jezelf door het lastige arcadespel om te onthullen dat je in je eigen Freddy Fazbear's Pizzeria bent!
Blader in onze catalogi en koop je eerste attracties en animatronics, pas je decoraties aan en zorg er vooral voor dat alle apparatuur naar behoren werkt voordat je de deuren van je gloednieuwe Freddy Fazbear's Pizzeria opent!
Na een drukke dag rondt je het papierwerk af en sluit je je bedrijf af (vaak laat in de nacht als je je eigen bedrijf opbouwt!) Pas echter op voor wat er op de loer ligt in de luchtroosters. Mocht iets je aandacht trekken, richt je zaklamp dan rechtstreeks in de ventilatieopening om het af te weren, Fazbear Entertainment levert gratis batterijen aan al zijn franchisenemers!
De volgende dag, ervan uitgaande dat je de nacht hebt overleefd, herinvesteert je je inkomen van gisteren in nieuwe apparatuur. Bouw je kleine pizzeria op, elke dag opnieuw, en zie hoe het een catering- en entertainmentimperium wordt! Fazbear Entertainment biedt zijn franchisenemers alle gereedschappen en kennis die nodig zijn om een gastvrije, veilige en winstgevende locatie te creëren en te managen.
Oh en als je er zin in hebt, probeer dan wat animatronics te redden die buiten je restaurant ronddwalen. Ze proberen nu al maanden binnen te komen. Mis de kans niet om reserveonderdelen op te pikken en wat extra inkomsten binnen te halen. Als je enige instabiliteit of agressiviteit in een van hen opmerkt, gebruik dan de zelfverdedigingstaser die Fazbear Entertainment gratis aan al zijn franchisenemers verstrekt.
Hiermee komt een einde aan de hulp die we wettelijk verplicht zijn te verlenen. Fazbear Entertainment kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de verdwijningen, sterfgevallen of verminkingen die kunnen optreden als gevolg van het exploiteren van de Freddy Fazbear's Pizzeria-franchise.