Freddy Farmer
Freddy's dochter is ontvoerd door een kwaadaardige draak die bovenop een verlaten kasteel woont.
De enige mogelijkheid om haar te redden is door middel van een toverdrankje dat alleen een mysterieuze tovenaar die in het bos woont kan maken, maar om dat te doen heeft hij een aantal zeer specifieke ingrediënten nodig en deze moeten op hun beurt in een bepaalde volgorde worden gemengd met behulp van magische ketels die door het hele koninkrijk verspreid zijn.
Met de enige actie van springen moet Freddy al deze ingrediënten verzamelen terwijl hij probeert alle vijanden en gevaren op zijn pad te vermijden totdat hij de ketel van elk van de niveaus bereikt nadat hij de ingrediënten in de juiste volgorde heeft verzameld.