Je bent geboren en kreeg meteen een gevangenisstraf van een miljoen jaar. Je moet dodelijke missies overleven om enige hoop op vrijheid te verdienen. Sterf in de gevangenis of leef op het slagveld. De keuze is aan jou.
In een verre toekomst waar alle hulpbronnen op aarde zijn uitgeput, is leven een zonde op zich. Als een zondaar die tot een miljoen jaar gevangenisstraf is veroordeeld, moet je je vrijwillig aanmelden voor gevaarlijke operaties om je gevangenisstraf te verminderen en je een weg naar vrijheid te vechten.
Gebruik je Thorn (Doorn), je meest vertrouwde wapen, om op het slagveld te heersen. Neem het samen met je bondgenoten en je bewakingscyborg Accessory (Accessoire) op tegen machtige vijanden.
Opnieuw gerenderde graphics geven troosteloze werelden, kolossale gevangenissteden, machtige vijanden en heftige gevechten levensecht weer.