Escape Room Bundle Triple Pack
Je gaat een tijdmachine stelen. In deze escape room moet je door de tijd reizen, mysterieuze plekken verkennen en puzzels oplossen om ongekende schatten te verkrijgen. Kom jij levend terug?
Je werkt niet in een reguliere lopende band. In deze escape room onderzoek je wat er werkelijk in een geheime fabriek wordt vervaardigd. Ontdek jij de waarheid?
Het schoolhoofd heeft jouw hulp nodig om de Steen der Wijzen terug te vinden. Verken je toverschool, los puzzels op, leer nieuwe spreuken en stel je magische vaardigheden op de proef. Ga jij de school redden?