Eindelijk: er is een goed doordacht, slim, gepolijst educatief gamepakket van ‘consolekwaliteit’ voor uw kinderen.
Geschikt voor jongens en meisjes van 3 tot 18 jaar. Een pakket van 21 verschillende spellen met 51 variaties die op verschillende manieren lesgeven, zoals: reflexen, logica, wiskunde, geheugen en kennis.
Houd de voortgang van uw kind bij met onze statistieken. Alle spellen hebben eenvoudig te leren bedieningselementen met interessante en leuke dingen om te doen.
5) Wiskunde: optellen, aftrekken, vermenigvuldigen en delen met veel variaties. (Leeftijden:> 6)
6) Kennis: Wereldgeografie van landen / staten plus hoofdsteden. Enorm spel dat de hele wereld omvat. (Leeftijden:> 11)
9) Logica: doolhoven. Vind je weg uit het doolhof. Vijf moeilijkheidsgraden. (Leeftijden:> 3)
13) Logica: categoriseer de kleuren van de objecten om je heen. (Leeftijden: 3-5)