Edge of Sanity
Edge of Sanity is een psychologische survival horrorgame die zich afspeelt in de wildernis van Alaska met handgetekende 2D-beelden en de intense spanning uit de Cthulhu-Mythos.
Jij bent lid van een groep die de wetenschappers in een veldlaboratorium in Alaska bevoorraadt. Als jullie bij het verlaten lab aankomen, vinden jullie gruwelijke wezens en moet jullie groep zich tijdens de vlucht opsplitsen. Je weet nauwelijks het vege lijf te redden en slaat een tijdelijk kamp op. Daarna is het tijd om uit te zoeken wat er is gebeurd.
Elke dramatische gebeurtenis tijdens je tocht door Alaska laat permanente littekens op je ziel achter. De opeenstapeling van gekte zorgt voor trauma's en die hebben weer gevolgen voor de acties en realiteitszin van je personage, en openen nieuwe dialogen en opties om nieuwe voorwerpen te maken.
Ontdek wat plaatselijke culturen allemaal uithalen, sta oog in oog met gruwelijke monsters en verken het onverklaarbare. Welkom in het Alaska van de Koude Oorlog, waar mensen gek worden en beesten leven die voorkomen in de Cthulhu-Mythos, een plek waar geen goede en geen foute keuzes bestaan.