Echoes of the Plum Grove
Echoes of Plum Grove is een leuke boerderij-simulator waar elke beslissing gevolgen heeft! Wat je plant, wat je inslaat voor de winter en met wie je vrienden maakt zal niet alleen de stad Honeywood, maar ook het eiland zelf, vormgeven.
De winter kondigt nieuwe gevaren aan voor de spelers. Zelf overleven is de boodschap en dus moet je je land bewerken, vissen vangen, maaltijden bereiden, spullen maken en verzamelen, en nog veel meer om ervoor te zorgen dat je het koude seizoen doorkomt. Bereid je goed voor, zodat je afstammelingen kunnen blijven leven en de geheimen van het eiland kunnen onthullen. Terwijl je je vooral moet richten op het overleven, zet het stadje Honeywood zijn beste feestelijke beentje voor, met vele festiviteiten.
Honeywood kan een gezellig dorp zijn, waar de mensen het hart van de stad vormen. Iedereen op het eiland heeft zijn eigen schema's, banen, karaktereigenschappen, hobby's en kinderen. Werk samen met je stadsgenoten om een nog grotere gemeenschap te stichten, of stuur ze gewoon weg met harde woorden en drastische maatregelen.
Het opbouwen van relaties vormt het hart van Echoes of the Plum Grove. Terwijl je familie groeit en uitbreidt, en je oorspronkelijke personage sterft, zal je als een ander familielid spelen! Het opbouwen van relaties is cruciaal voor je ervaring, maar neem ook de tijd om het eiland te verkennen. Er zijn hartstikke veel mysteries om te ontrafelen. Volgens sommigen woont er een heks op het eiland die vreemde voorwerpen naar de stad brengt. Anderen zweren dat ze iets uit de baai hoorden komen. Een paar enkelingen vragen zich af wat er zich afspeelt op de bodem van de mijn. Ga het avontuur aan, reis naar de grenzen van het eiland en ontdek wat Echoes of Plum Grove voor je in petto heeft!