Ontsnap uit de tirannieke klauwen van Potcrock Isle ondergrondse samenleving en ga samen met Eastwards zonderlinge duo op een spannend avontuur naar de oppervlakte! Ontdek prachtige, bizarre nederzettingen en sluit vriendschappen terwijl je per spoor de wereld over trekt.
Combineer de vaardigheden van John en Sam en los kerkerpuzzels op, schakel ongebruikelijke vijanden uit en overleef de dodelijke damp. Kun jij de waarheid ontdekken achter Sams mystieke krachten en de harmonie herstellen in de verwoeste gebieden van Eastward?