Een platformspel waarin je speelt als een Duitse herder genaamd Ollie, die gevangen zit in zijn eigen dromen. Kun jij de ultieme test doorstaan en Ollie bevrijden uit zijn gevangenschap?
Het spel zal je verrassen met prachtige graphics, diverse locaties, de mogelijkheid om de eigenschappen van je personage te verbeteren en dynamische gebeurtenissen op de locaties, die je zullen vermaken.