Dig Dog is een roguelike actieplatformgame. Graaf om schatten, avontuur en botten te vinden! Spring, sprint, beuk en graaf je een weg door een vreemde wereld die wordt bevolkt door nog vreemdere wezens.
Bone Hunt – Roguelike schatzoeken. Graaf naar botten in vier werelden die steeds moeilijker worden. Vecht tegen vijanden boven gevaarlijke kloven en gezonken woestijngrotten. Sterf vaak.
Free Dig – Eindeloos graven. Graaf door een eindeloze hoeveelheid levels met lichte uitdagingen en zonder game overs. Je voortgang wordt opgeslagen.