Elke man moet wel iets kunnen en Vincent S. Daggerhood was goed in stelen. Met zijn vingervlugge handen was er geen buit die hij niet kon jatten, en geen schatkist waar hij niet mee kon ontsnappen.
Het leven was goed voor Daggerhood, tot die noodlottige dag waarop hij eindelijk werd gepakt, en, in de naam van gerechtigheid, werd verbannen naar de verlaten grotten om te boeten voor zijn misdaden.