In de first-person horror game "Cursed Feed" gaan spelers op een huiveringwekkende reis met de familie Thornvale terwijl ze een kwaadaardige kracht confronteren die is losgelaten door de archeologische ontdekkingen van hun eigen patriarch.
Richard Thornvale, een beroemde archeoloog, keert terug van een angstaanjagende expeditie in het Midden-Oosten met cryptische artefacten op sleeptouw, hij nodigt onbewust een oude vloek uit in hun rustige huis. Al snel teisteren onverklaarbare verschijnselen het huishouden, en Emily, hun jonge dochter, wordt het middelpunt van de sinistere aanwezigheid.
Met elke voorbijgaande nacht wordt het gezin gekweld door angstaanjagende verschijningen en toenemende paranormale activiteit, waardoor ze duistere geheimen ontrafelen die begraven liggen in de muren van hun eigen huis.
Terwijl ze dieper in het mysterie duiken, moeten ze hun eigen angsten onder ogen zien en de waarheid achter de vloek ontdekken voordat deze hen allemaal verteert. Zullen ze zich bevrijden van de greep van het verleden, of zullen ze slechts echo's worden in de spookachtige hallen van hun eigen geschiedenis?