Crime Opera Fandisk: The Caterpillar Candids
Verken in deze nieuwe anthologie-release van Crime Opera een verscheidenheid aan korte verhalen die zich vóór, tijdens en na de gebeurtenissen van de originele visuele roman afspelen, allemaal gepresenteerd in een prachtig vervaardigde handgetekende stijl om het drama, de emotie en de zanderige waarheid rond het leven van personages in de criminele onderwereld over te brengen.
'A Day in the Strife' belicht het dagelijkse leven van Terry Childers, een bijfiguur uit The Butterfly Effect. In het hoofdstuk "Herinneringen" komen Molly en Alice samen om herinneringen aan het verleden op te halen en kritische momenten uit hun beide geschiedenissen opnieuw te bekijken. Ten slotte dient 'Aftermath' als een epiloog over de onmiddellijke gevolgen van The Butterfly Effect en de impact die het heeft op veel met elkaar verweven levens.