Je bent een gevangene in een cel. Je moet ontsnappen. Maar is dat werkelijk het doel? Centum lijkt een point-and-click-avontuur, maar onder de oppervlakte schuilt iets heel anders.
Onbetrouwbare verteller: Centum daagt traditionele spelconventies uit door een ingewikkeld verhaal te weven waarin de werkelijkheid net zo vloeiend is als de geest van de verteller.
Verbijsterende gameplay: Navigeer door een reeks angstaanjagende scenario's, elk gehuld in onzekerheid en enigma. Elke klik en beslissing wordt onthouden, waardoor je moet worstelen met de onbetrouwbare aard van de hints en begeleiding van de verteller.
Vorm het verhaal: Er is geen enkele hoofdrolspeler in Centum; in plaats daarvan geven spelers vorm aan het gedrag van een kunstmatige intelligentie door middel van hun keuzes, waardoor deze naar verschillende uitkomsten en ervaringen worden geleid.
Dynamisch dialoogsysteem: neem deel aan gesprekken die de egotoestanden van de personages beïnvloeden en de loop van het verhaal veranderen.
Meerdere eindes: Omdat verborgen variabelen blijven bestaan tussen de gameruns, biedt elke playthrough nieuwe wendingen, waardoor geen twee ervaringen hetzelfde zijn.