WORD HET MEESTERBREIN
De scharlakenrode superdief, Carmen Sandiego, is terug! Zet de kenmerkende rode hoed van Carmen op en kruip in de huid van de vigilante. Baan je een weg door de wereld van spionage, gebruik high-tech gadgets en vang VILE. Nieuwe speurders en ervaren detectives kunnen hun speurdersvaardigheden op de proef stellen, of dat nu in een verhaalgedreven campagne is of in de klassieke modus ‘The ACME Files’.
Kruip voor de allereerste keer in de geschiedenis van de franchise in de huid van Carmen Sandiego! Duik halsoverkop in haar wereld als spion en ervaar haar wilde avonturen zelf wanneer je de agenten van VILE te slim af bent.
Zonder haar tools was Carmen Sandiego nooit een legendarische dief geworden! Glijd moeiteloos door de lucht met haar vertrouwde glider, slinger van gebouw naar gebouw met haar enterhaak en zie in het donker dankzij haar infrarode nachtkijker.
Van de drukke straten van Rio de Janeiro tot de majestueuze monumenten in Tokyo, maak een wervelende reis naar de meest iconische bestemmingen ter wereld. Dankzij de prachtige visuele ontwerpen en meeslepende omgevingen komt elke locatie tot leven en kun je de geheimen erachter verkennen, ontdekken en ontrafelen.
Vind aanwijzingen en vergelijk ze met dossiers om VILE-agenten te ontmaskeren. Hebben ze zwart of rood haar of hebben ze blauwe ogen? Gebruik je analytische vaardigheden om je lijstje van verdachten in te korten. Maar vergeet niet dat je een arrestatiebevel nodig hebt voor je iemand kunt arresteren! Wil je de zaak oplossen en VILE voor het gerecht brengen, of ontsnappen ze?