Button Button Up!
Button Button Up! is een platformavontuur dat single player, coöp en competitieve gevechtsstanden combineert. In de game bieden knopen unieke en slimme mogelijkheden om je door elke uitdaging te helpen!
Je kunt puzzels en hindernissen op allerlei manieren passeren, bijvoorbeeld door knopen in de lucht te naaien en als platform te gebruiken, andere knopen te schoppen om momentum te krijgen, of gevaarlijke lasers met knopen te blokkeren. Button Button Up! test zowel je behendigheid als hersenen!
In de solo-campagne moet je vier hoofdstukken voltooien, elk met een nieuw personage en unieke soort uitdagingen. Dankzij de vele checkpoints kun je iets na een misstap snel opnieuw proberen, terwijl je met verzamelde materialen coole items en aanpassingsmogelijkheden kunt aanschaffen voor je personages.
De coöp-campagne biedt toegang tot unieke levels die speciaal voor twee spelers zijn gemaakt, maar je kunt ze ook in je eentje proberen voor een extra uitdaging. In de tweespelerstand spelen beide spelers met een enkele Joy-Con-controller om samenwerkend de pittige levels te voltooien.
Tenslotte kun je in de VS-stand duiken voor leuke, lokale gevechten met 2 tot 4 spelers. Verdedig je grondgebied in Base-gevechten, of probeer als laatste over te blijven in Survival!