Bubsy: Paws on Fire!
De studie die de BIT.TRIP-serie lanceerde, presenteert Bubsy: Paws on Fire! De nieuwe en grotere van de spellen geïnspireerd door bobcat.
Oinker P. Hamm heeft besloten om elk dier in het universum te vangen voor zijn "Amazootorium". Bubsy is nog vastbeslotener om hem tegen te houden, vooral uit angst om zelf gevangen genomen te worden. De twee bittere vijanden, samengebonden door de wrede lotgevallen. Wie er ook overwinnaar wordt, er is maar één ding zeker: tijdens het verhaal zal er veel moeite zijn om mee te worstelen.