Brothers in Hell
Je bent teruggebracht met één enkel doel: wraak. Val de dorpen aan die zijn verwoest door de duistere en onderdrukkende “Apocalypse Bringers”, die de wereld in chaos hebben gestort, en bevrijd ze van hun tirannie.
Verken de verhalen van de woestijn, voltooi missies voor upgrades, en ontdek de donkerste geheimen, gehuld in bloed en zand.