Borderlands: Game of the Year Edition
Ontdek de co-op shooter-looter waarmee het allemaal begon, boordevol content en verbeteringen! Speel als een van de vier schietgrage huurlingen, elk met unieke RPG-vaardigheden, en rust jezelf uit met een ontelbaar aantal geweren. Bind de strijd aan op de wetteloze, desolate planeet Pandora en ga op zoek naar een machtige buitenaardse technologie: The Vault. Met nieuwe wapens, visuele upgrades, alle vier de uitbreidingspakketten en nog veel meer!