Black Hole is een twin-stick shooter in de ruimte in arcadestijl. Kies je schip en begin aan een gevaarlijke vlucht vol actie door meerdere zwarte gaten. Schiet op alles wat je kunt zien en verzamel alles wat je kunt vinden.