Dit is een dramatisch, verboden liefdesverhaal tussen een mens en een mythische geest.
De maan en de sterren verschenen hoog aan de hemel. Je ging naar de concerthal waar de bastonen door je hele lichaam te voelen waren.
Je raakt buiten bewustzijn door dit verblindende licht en je wordt meegenomen naar de kleedkamer van FOX EAR.