Atelier Yumia: The Alchemist of Memories & the Envisioned Land
In deze game draait alles om herinneringen. Soms moet je nu eenmaal terugkijken in je verleden om weer vooruit te kunnen. Alle herinneringen, de goede en de slechte, helpen mensen zichzelf en hun toekomst vorm te geven. "Atelier Yumia"neemt je mee op reis met Yumia en haar vrienden. Zij vechten voor hun idealen, maar moeten soms een pas op de plaats maken door de herinneringen die ze onderweg ophalen.