Asphalt Legends Unite
Scheur door intense arcaderaces, voer ongelooflijke stunts uit en baan je een weg naar de overwinning in de coolste hypercars! Neem deel aan wereldwijde multiplayer-races, daag tot wel 7 tegenstanders uit op verschillende platforms of domineer in lokale split-screens. Blijf in contact met vrienden, maak privélobby's aan en word lid van raceclubs voor exclusieve beloningen. Kies uit meer dan 250 hypercars, zoals Ferrari en Porsche, verover iconische circuits over de hele wereld en geniet van razendsnel racen met gedetailleerde voertuigen en verbluffende effecten. Personaliseer je waggie met unieke lak, velgen en carrosserieonderdelen om je stijl te tonen op je weg naar de top!