Anime Girls Military Strike
Stap in de razendsnelle wereld van “Anime Girls Military Strike”, waar schattig en vechten elkaar ontmoeten in deze adrenalineverhogende first-person shooter!
Of je nu de vuurkracht van een mecha-pak gebruikt of magische meisjesspreuken uitspreekt, “Anime Girls Military Strike” biedt non-stop actie met een kleurrijke anime-flair. Combineer nauwkeurig schieten met over-the-top speciale moves om het slagveld te domineren. Kun jij de overwinning behalen terwijl je er kawaii uitziet?
Ga nu de strijd aan in “Anime Girls Military Strike” - waar moe en militaire macht elkaar ontmoeten!