Animal Water Pang!
Animal Water Pang! is een ontspannen samenvoeg puzzelspel waar spelers dezelfde soorten dierenknuffels moeten combineren om nog grotere dierenknuffels te kunnen maken.
Gebruik de eenvoudige besturing om een uitdaging aan te gaan waar je helemaal in op kan gaan!
Speel op jouw eigen tempo en geniet van de grijpmachines die gevuld zijn met knuffels.