Angry Neighbor Simulator zet je in de schoenen van een man met slaapgebrek die gewoon wat rust wil! Na talloze slapeloze nachten ben je de harde, onaangename geluiden van je buren zat. Het is tijd om het heft in eigen handen te nemen. Kies uit je arsenaal onconventionele wapens - van een golfclub tot een katana - en breng ze een bezoekje om ze een lesje te leren.
Met gedetailleerde 3D-graphics, een humoristische verhaallijn en meerdere levels met nieuwe uitdagingen en locaties biedt Angry Neighbor Simulator een unieke mix van actie, strategie en satire. Lukt het je om ze allemaal de mond te snoeren of word je gek van het onophoudelijke lawaai van de buren? Kom erachter in deze hilarische, stressverlichtende simulator waarin slaap de ultieme beloning is!