Alehouse Tavern Simulator nodigt je uit in een levendige fantasiewereld waar je taverne meer is dan alleen een ontmoetingsplaats - het is het hart van je avontuur! Als herbergier leid je het dagelijkse leven terwijl je spannende activiteiten onderneemt en de magische omgeving verkent.
Of je nu een legendarische stoofpot bereidt, hout hakt als een houthakker op een missie of bandieten afweert die duidelijk het bordje “niet vechten in de taverne” niet hebben gelezen, Alehouse Tavern Simulator serveert eindeloze charme en avontuur. Word jij de meest geliefde tavernehouder van het koninkrijk? Of eindig je met een hoop boze kippen en gebroken mokken? De keuze is aan jou - schenk jezelf een biertje in en ga aan de slag!