Aery - Sky Castle
Aery - Sky Castle is een zeer uniek vluchtspel met een vogeltje dat een onbekende wereld ontdekt vol schoonheid en dromerige landschappen, kleine raadsels uit de omgeving en andere verrassingen. Het is een avontuur over het ontdekken en redden van een gebroken wereld op basis van een interessant achtergrondverhaal.
De game heeft relatief langzame snelheid omdat het bedoeld is om mensen te helpen genieten en ontspannen na een dag vol gedoe.