Aero The Acro-Bat
Aero the Acro-Bat werd oorspronkelijk uitgebracht in 1993 en is nu terug om de circuswereld opnieuw te redden!
De krachtige en excentrieke industrieel Edgar Ektor wil niets liever dan de wereld van amusement vernietigen. Hij wil wraak nemen omdat hij als kind was weggestuurd nadat een van zijn grappen uit de hand was gelopen en er bijna een circusdier was omgekomen. Allereerst viel hij een lokaal circus binnen met zijn bende van doldwaze clowns, waarbij hij al het circuspersoneel ontvoerde om de show te verpesten.
Nu moet Aero de Acro-Bat, de grote ster van het circus, zijn vrienden en vriendin Ariel redden en Edgar Ektors snode plannen dwarsbomen zodat iedereen weer van de show kan genieten!