Na een auto-ongeluk bevind je je 's nachts helemaal alleen op het platteland. Een nabijgelegen boerderij biedt misschien hulp of een schuilplaats. Maar er is iets heel verontrustends aan de plek en als je op verkenning gaat lopen de rillingen je over de rug. A Night on the Farm is een sfeervol retro-achtig horroravontuur met onvoorspelbare plotwendingen en diepe achtergrondverhalen die je kunt ontdekken.