A Loddle to the Left
A Little to the Left is een gezellig puzzelspel waarin je voorwerpen sorteert, stapelt, organiseert en mooie indelingen maakt, terwijl je alert blijft op een ondeugende kat die graag alles in de war gooit. Bekijk deze speelse en intuïtieve puzzelgame met meer dan 100 rommels om op te ruimen.
Loddlenaut is oceaanopruimavontuur dat zich afspeelt op een kleurrijke buitenaardse planeet. Speel als een ruimteconciërge die alle vervuiling op moet ruimen die een ruimtereizend megabedrijf heeft achtergelaten.