Kruip in de rol van Mr. Robot die gevangen zit in een gevaarlijke en nogal fruitige dimensie genaamd de Neon Dunjun. De enige manier om te overleven, is fruit verzamelen. Dit fruit explodeert wanneer je contact maakt en vernietigt alle vijanden binnen het gebied van de explosie. Laat Mr. Robot nog een paar seconden langer leven door een kettingreactie van explosies te veroorzaken, zodat ander fruit ook explodeert en het hele scherm opvult met verwoesting en, belangrijker nog, punten!
3D Don’t Die Mr. Robot is een reboot van de 2D-culthit met een hele nieuwe dimensie aan extra's! Er is een remix-modus met handgemaakte uitdagingen, een arcade-modus voor hoge scores en een friszure aanvalsmodus met... Limoenen! Arenagevechten van bovenaf waren nog nooit zo sappig!