SPLIT FICTION
Laat je meeslepen door verbluffende momenten terwijl je volledig wordt meegezogen naar de vele werelden van Split Fiction, een grensverleggend coöp actieavontuur van de studio achter de Game van het Jaar-winnaar van 2021: It Takes Two. Mio en Zoe zijn contrasterende schrijvers (de een schrijft scifi, de ander fantasy) die verstrikt raken in hun eigen verhalen nadat ze worden aangesloten op een machine die is ontworpen om hun creatieve ideeën te stelen. Ze moeten op elkaar vertrouwen om te ontsnappen met hun herinneringen intact, en samenwerken om verschillende vaardigheden te beheersen en diverse uitdagingen te overwinnen terwijl ze heen en weer springen tussen scifi- en fantasywerelden in dit onverwachte verhaal over vriendschap.
Dit split-screenavontuur is bedoeld voor twee. Geniet van coöp gameplay waarbij je je acties en timing moet coördineren en moet samenwerken om uitdagingen te overwinnen. Nodig een partner uit om gratis cross-platform mee te spelen met de Friend's Pass*.
Het ene moment tem je schattige draken en het volgende moment vecht je als cyberninja, ontsnap je aan angstaanjagende trollen of ontwijk je zwevende auto's die door een robotische parkeerwacht in de lucht worden gesmeten. Het is raar, het is wild, en het is bedoeld om gedeeld te worden.
Download de Friend's Pass* om Split Fiction gratis met een vriend te spelen op welk platform je maar wil. Probeer het eerste deel van de game in lokale co-op of cross-platform online met een andere eigenaar van de Friend's Pass. Als een vriend de volledige game bezit, kun je samen gratis het hele avontuur spelen.
Het ene moment tem je schattige draken en het volgende moment vecht je als cyberninja, ontsnap je aan angstaanjagende trollen of ontwijk je zwevende auto's die door een robotische parkeerwacht in de lucht worden gesmeten. Split Fiction is raar, wild en ontworpen om samen te spelen. Nodig dus een vriend uit en zet je schrap om elk obstakel te overwinnen dat op jullie pad komt.