Kirby Air Riders
Kirby Air Riders, een gloednieuwe game die is gebaseerd op de klassieke Nintendo GameCube-actie-racegame Kirby Air Ride, komt dit jaar naar de Nintendo Switch 2 – onder de regie van Masahiro Sakurai.