Hades II
Strijd voorbij de onderwereld als de Princess of the Dead om de Titan of Time te verslaan in dit beheksende vervolg op de goddelijke roguelike-dungeon-crawler. In Hades II gaan spelers op verkenning in een grotere, diepere mythische wereld met de volledige macht van Olympus tot hun beschikking in een verhaal dat reageert of iedere triomf en ieder falen dat ze meemaken. Hades II op de Nintendo Switch 2 maakt volledig gebruik van het HD-scherm van het nieuwe systeem met vloeiende actie met een doelframerate van 60 beelden per seconde.
Supergiant Games brengt de wereld van Hades II tot leven (in het hiernamaals) op de Nintendo Switch 2.