De HITMAN Moordwereld - Kenmerkende Editie brengt het beste samen van HITMAN, HITMAN 2 en HITMAN 3 waaronder de hoofdcampagne, Contractmodus, speelhallen met tijdelijke doelwitten, uitgelichte live content, het speltype Freelancer plus alle HITMAN 2 Expansion Pack- & HITMAN 3 Deluxe Pack-content.
Bereid je voor op een spionageavontuur waarin al je dodelijke vaardigheden op de proef worden gesteld in meer dan 20 locaties.