Drag x Drive
Houd de Joy-Con 2-controllers ieder vast als een muis voor precieze besturing van je beide wielen terwijl je over het veld snelt. Hef een hand omhoog en maak een polsbeweging om te schieten... en scoren! Vorm een team met vrienden of speel tegen elkaar in snelle 3-tegen-3-potjes online met spelers over de hele wereld.