Maak je klaar voor bizarre vijanden en geweldige buit op de gevaarlijke nieuwe planeet Kairos in Borderlands 4. Verander in een onstuitbare macht terwijl je door vijanden knalt met je arsenaal aan wapentuig. De dood schuilt in een klein hoekje terwijl spelers in de actie duiken en elk gevaar vaardig ontwijken door te zweven, weg te duiken, hun grijphaak te gebruiken en meer.