Volg vier krijgers van het licht tijdens een reis om de elementkristallen te herstellen in de HD-remaster van BRAVELY DEFAULT, een RPG-meesterwerk dat oorspronkelijk uitkwam op de Nintendo 3DS. Ervaar een RPG die klassieke beurtelingse gevechten van nieuwe diepte voorzien met de introductie van het Brave-&-Default-systeem en meer dan 20 verschillende rollen om je personages mee aan te passen. Er zijn ook verbeteringen gemaakt aan het gebruiksgemak en er zijn twee nieuwe minigames toegevoegd die gebruikmaken van de dubbele muisbesturing van de Nintendo Switch 2.