Metroid Prime 4: Beyond – Nintendo Switch 2 Edition
Metroid Prime 4: Beyond – Nintendo Switch 2 Edition is alleen speelbaar op de Nintendo Switch 2. Als je Metroid Prime 4 voor de Nintendo Switch koopt, hoef je alleen het upgradepack te kopen om de Nintendo Switch 2 Edition te spelen.
De beroemde ruimtepremiejager Samus Aran begint aan een nieuwe missie in Metroid Prime 4: Beyond.
Speel met de muisbesturing die mogelijk is met Joy-Con 2-controllers of met de standaard stickbesturing. Verplaats een Joy-Con 2 als een muis om met meer precisie te richten.
Verken de planeet Viewros met een hogere resolutie, hogere framerate en HDR-ondersteuning voor levendigere kleuren.