Kirby en de Vergeten Wereld – Nintendo Switch 2 Edition + De Sterrenwereld
Als je Kirby en de Vergeten Wereld al bezit voor de Nintendo Switch, kun je het upgradepack kopen om de Nintendo Switch 2 Edition te spelen.
Verken 3D-platformlevels terwijl je een mysterieuze wereld ontdekt, de ontvoerde Waddle Dees redt en de woeste beestenboel verslaat. Hopelijk ben je happig op een groots avontuur!
Nadat de wereld is geraakt door een krachtige meteoor moet Kirby zijn bijzondere vaardigheden gebruiken, waaronder gloednieuwe Mondvol-vormen, om zich een pad te banen door onbekende gebieden.