Trap ‘m op z’n staart en bereid je voor op een wilde rit door de Verenigde Staten! Scheur over de snelwegen van Los Angeles, door de woestijnen van Arizona en naar de hoofdstad Washington D.C. Beleef de sensatie van het straatracen dat je langs beroemde bezienswaardigheden voert, zoals de Golden Gate Bridge, de Grand Canyon en het Witte Huis.
Cruis’n USA is gebaseerd op het succesvolle speelhalspel en biedt een brede selectie aan auto’s, van scheurijzers uit de jaren '60 tot Italiaanse sportmodellen. Speel alleen in een marathon van 14 levels dwars door het hele land, of neem het op tegen een vriend in de speelstand voor twee spelers.