Iedereen kan het maken, spelen en delen – nu op de Nintendo 3DS!
Zet je bouwhelm op en laat je fantasie de vrije loop in Super Mario Maker for Nintendo 3DS voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen. In Super Mario-missie vind je 100 originele levels die ontworpen zijn door Nintendo. Ieder level bevat een extra uitdaging, waarmee je medailles kunt verdienen!
Wil je liever levels spelen die door andere spelers zijn gemaakt? Levelwereld is een online* goudmijn met talloze levels die gemaakt zijn door spelers in de Wii U-versie van Super Mario Maker. Dankzij Missie met 100 Mario's en aanbevolen levels valt er altijd iets leuks en spannends te spelen!
Dankzij Super Mario-missie kun je altijd en overal spelen, zonder dat je een internetverbinding nodig hebt! In de game vind je 100 levels die door Nintendo zijn ontworpen. Ieder level bevat een extra uitdaging. In sommige levels moet je alle munten verzamelen of alle vijanden verslaan voordat je het einde bereikt! Ga jij de uitdaging aan?
In het begin lijkt het misschien moeilijk om zelf levels te maken, maar gelukkig staan Mashiko en Yamamura klaar om je de basisbeginselen van het levelbouwen bij te brengen. Dat doen ze in lessen die volledig interactief zijn, zodat je de slag razendsnel te pakken krijgt. Roekoe!
Je kunt levels maken met een klassieke Mario-uitstraling, of elementen samenbrengen in nooit eerder vertoonde combinaties. Er zijn zo veel mogelijkheden om mee te spelen, dat je aan elk level wel een aparte draai kunt geven. Veel levelonderdelen kun je al vanaf het begin gebruiken. Andere kun je vrijspelen in Super Mario-missie.
Heb je een level gebouwd waar je trots op mag zijn? Laat iedereen zien hoe creatief je bent. Je kunt je levels met vrienden delen via een lokale draadloze verbinding of via StreetPass, zodat ze je bouwwerk kunnen bewonderen.
Je kunt zelfs samenwerken met andere spelers om het ultieme Super Mario-level te maken door onvoltooide levels te delen via een lokale draadloze verbinding. Deze levels worden gemarkeerd met een speciaal pictogram om te laten zien dat je hebt samengewerkt.